Кошик
77 відгуків
ВИ Є ВИРОБНИКОМ ОБЛАДНАННЯ АБО ТЕХНІКИ З ГІДРАВЛІКОЮ? НАТИСКАЙТЕ СЮДИ
+380 (97) 066-99-56
+380 (66) 066-99-56
проспект Ново-Баварський, 118а, Харків, Україна
ГІДРО-ГІД - Знаємо детально про кожну деталь
Залишити відгук

OVERCENTER - Клапан гальмівний односторонній

ГАЛЬМІВНИЙ КЛАПАН (OVERCENTER)

Гальмівний (підпірний) клапан - Overcenter, є невід'ємним елементом численних гідравлічних систем. Основною відмінністю двостороннього гальмівного клапана - OVERCENTER є те, що він застосовується для забезпечення контролю руху потоку і блокування руху в обох напрямках. 

Італійські компанії Oleodinamica Marchesini та Oleoweb є нашими надійними партнерами. Чим вони нам подобаються?

  • Широкий каталог товарів
  • Різноманітність типорозмірів
  • Велика кількість товарів з відмінними технічними характеристиками
  • Вигідні умови співпраці
  • Гарантія якості 12 місяців

Основні функції гальмівного клапана:

 Забезпечення плавності ходу робочого органу (гідроциліндра, гідромотора);

 Гальмівний клапан застосовуватися в якості запірного елемента (гідравлічного замку);

 Може виконувати функцію обмеження тиску в лінії (з метою недопущення кавітації).

Типи гальмівних клапанів

Гальмівні клапани поділяються за такими ознаками:

  • Двосторонньої дії (застосовується для забезпечення контролю руху потоку і блокування руху в обох напрямках).
  • Односторонної дії (забезпечує стабільну швидкость роботи робочого органу (гідромотору, гідронасосу, гідроциліндру) в одному напрямку).

Головною відмінністю одностороннього OVERCENTER від двостороннього є те, що він застосовується для забезпечення контролю руху потоку і блокування блоку регулювання тільки в одному напрямку.

Принцип роботи OVERCENTER у системі

Якщо в корпусі симетро встановлено два гальмівні клапани, то він є двостороннім і відповідно, якщо один, то односторонній.

У корпусі клапана встановлено золотник, що керується пружиною, стискання регулюються гвинтом. Завдяки цьому пружина золотника зсувається вправо та перекриває канал руху рідини. У цей час на протилежний кінець діє тиск з лінії управлінння та золотник зміщується вліво, відкриваючи канал для потоку рідини.

 OVERCENTER необхідно встановлювати в лінії з’єднаної з гідроциліндром та працює при опусканні вантажу. Лінія регулювання має бути з’єднана з лінією підведення рідини до поршня.

Прохідний переріз перекривається за відсутності тиску в поршневій порожнині золотника й тоді робоча рідина може витікати зі штокової порожнини гідроциліндра,  що залишається на місці. Якщо рідина не витікає зі штокової порожнини, то буде відбуватися гальмування, що дозволить обмежити швидкість руху штоку.

Щоб опустити вантаж варто перемкнути гідророзподільник, робоча рідина від насосу надійде в поршневу порожнину, а золотник відкриє прохідний переріз під впливом тиску в лінії. Значно збільшити оберти не вдасться, адже при збільшенні швидкості його руху тиск у поршні гідроциліндру та в лінії управління буде падати, у результаті чого перемістить золотник клапана та зменшить прохід рідини, отже, збільшить опору виходу рідини зі штокової частини.

Параметри при виборі гальмівних клапанів для надійної роботи гідросистеми

Головними параметрами при виборі є:

  • умовний прохід,
  • номінальний тиск,
  • тиск відкривання,
  • номінальна та максимальна витрата рідини,
  • максимальна пропускна здатність рідини.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner